onödiga testeeer!

Sagt nej till samlag?: japp
Varit medvetslös: näpp
Hånglat med nån riktigt ful: måste tyvärr svara ja på den frågan.
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll: nää
Gjort något riktigt dumt: ohja
Gjort något du verkligen ångrar: ohja
Blivit full på ett släktkalas: nepp
Varit full i skolan: nepp
Blivit portad ifrån en krog: nepp
Varit otrogen: yeps, de värsta jag gjort i hela mitt liv.
Slagit sönder en tv: nää
Önskat att du var det motsatta könet: japp
Åkt ambulans: nix
Gjort nåt olagligt: ja
Fått din mamma att gråta: aah, när jag stack hemifrån och satte mig i en busskur utan att säga ngt till någon :D
Slagit ner någon: inte seriöst x)
Skämts över dina föräldrar: jaa
Skämts över dig själv: jaa
Ätit från en papperskorg: nää :o
Sagt jag älskar dig och menat det: Alltid!
Bråkat med din pojkvän/flickvän: somfan
Dricker du: Alkohol, Nej.
Vem är din bästa vän: Mikaela!<3
Vad är du mest rädd för: hemlis ..
Vilka kläder sover du i: trosor eller shorts och en tshirt.
Vart vill du gifta dig: ingen aning
Vad hatar du verkligen: människor som är riktigt jävla tröga!
Varit kär: ja..
Är du ett hälsofreak: nej
Har du någonsin varit kär i någon som inte är kär i dig: jao
Är du ensam nu? aa
Vill du gifta dig: Ja, för mig är det självklart att gifta mig ifall jag finner "den rätte"
Vill du ha barn: Kanske

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng: jag ^^
Såg dig gråta?: Oscar
Fick dig att gråta: massor..
Du delade en drink med: mami
Du gick på bio med: Clara&Sofie :D
Skällde på dig: mamma
Du kysste: Johan

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU?
Gråtit: yeps
Köpt någonting: yes, en cola!
Varit sjuk: mm, är förkyld
Sjungit: ja
Saknat någon: ja

JAG HAR:
Digitalkamera: nääij!
Telefon på rummet: Yepp
Egen dator: ja
Könssjukdom: nej
Husdjur: 3 hundar, 1 katt, 1 fågel och massa fiskar
Bra kompisar: ohja, de bästa!
Tar du receptbelagda mediciner: nix.
Vem vill du fika med just nu: hm, Mikaela Svensson typ, saknar dig människa!

SEX, KÄRLEK OCH SÅNT:
Har du någonsin haft fyllesex?: Nej
När var din första kyss?: Pontus
Hur gammal var ditt äldsta hångel? 22
Och yngsta? samma ålder som mig. så en 94:a iallafall
Hur många seriösa förhållanden har du haft? 3 st.
Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? 2 st
Vad tycker du om kärlek?: konstig, men mysig
Har du flashat/strippat nångång? hahahaha, jaaaa! xD
När kramade du någon sist? Igår tror jag
Saknar du någon speciell person? yes.
Har du svårt för att bli kär? jaa!
När kysste/hånglade du med någon sist? typ, för några veckor sedan
Ångrar du det? nej
Är du singel? som bara den
När fick du senast en komplimang? Inatt någon gång
Har du träffat någon internet person? ja.
Har du hånglat med någon av samma kön? Nej


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0