pluggpluggplugg!

Jaa, det är vad resten av min kväll handlar om .. Ska fortsätta skriva på min novell vi skriver i svenskan, sen måste jag göra franska läxan med >.< boooring!

Men jag ska iallafall ta mig tid för att berätta om dagen har jag tänkt! :)

Dagen har varit braaa! förutom sista jeeefla lektionen, men skitsamma. Började med planering, lyssnade inte, precis som vanligt. Sedan käkade jag frukost och sedan hade vi matte, och efter det var det dags för franska. båda lektionerna gick bra typ. Sen hade vi svenska, började på min novell skrev typ 1 och en halv A5 sida, inte så mycket, men skit sammaaa! sen hade vi lång rast, drog till ica med clara och sen satte vi oss i kompet som jag skrev i skolan :p sen hade vi matte och sen no, no'n var som sagt inte så bra, men jaa, det var då, dom jeflarna ska nog få se! Iallafall, sen åkte jag hem, gjorde makaroner och bacon men åt inte så mycket kollae även på one tree hill, love it!. Sen satte jag mig här, me har också duschat lite snabbt. ska strax packa väskan tills imon, ska in till simhallen för simprovet, drygggt!.

Har nog tagit mig en 2-3 timmar att skriva det här inlägget :p men jaja, nu ska jag inte skriva mer, utan plugga lite till och sedan välkomnar jag sömnen med ett léende!

Kisses

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0