*Rubrik*

Hej på er!
Har varit hemma i lite mer än en timma nu, kollat one tree hill och ätit lite :) Just nu har jag stoora problem med spotify!, Jag har Norton Anti-virus program på min dator, och sa den att jag hade en trojan på min dator, så jag lät den fixa det. Och då visar det sig att jag fått den genom spotiy ;o spotify är ju allt liksom, så nu sitter jag och lyssnar på Lät du henne komma närmre - Melissa Horn på youtube .. Tur att youtube finns iallafall!

Hade tänkt gå ut och fota, men blev inget med det, orkade inte plus att det började bli massa moln och sådant tråkigt! :( Men jag ska ta mig ut någon dag i helgen om det är fint fotoväder :)

Men jag ska lägga mig i sängen och njuta av min nya bok Babbeldrottningen av Meg Cabot!

Kisses

Har du en annan åsikt?
Postat av: Alexandra

Tack vännen!<3

2010-01-28 @ 22:01:05
URL: http://alexandrabrunander.bloggagratis.se
Postat av: Svar till "alexandra"

Det är lugnt!<3

2010-01-28 @ 22:09:51
URL: http://sjundeaaugusti.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0