Stay Close, don't go

Jaa, det är titeln på en av mina absoluta favorit låtar, är förälskad i den! Låten kommer i slutet på inlägget! :) Idag har jag inte gjort någonting speciellt, bara kollat tv hela dagen i stortsett .. Snart ska jag äta iallafall, är ur hungrig! Ikväll vet jag inte heller vad som händer, får väl se..

Imorgon ska jag till gymmet med mikaela, får se om vi ska simma eller gymma däremot, det märker vi imorgon iallafall ;) haha.

Jag gjorde en rolig upptäck nyss, visst är det väldigt ovanligt att en målvakt får en assist på ett mål i hockey? Sebastian Idoff lyckades med det idag iallafall ;)

(Klicka på bilden!)


Stay Close, don't go - Secondhand serenade
Kisses♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0