14 Juli 2010 - two days left

Hej på er!
Vet att jag inte bloggade igår, men jag hade verkligen inte tid, jag var i borås och handlade lite saker till resan och när jag kom hem så satte jag igång att packa, så nu är allt packat föutom lite små saker och så även mitt handbagage (:

Senare på kvällen kom Johan hit, så han sov här inatt, så härligt att sova jämte han♥ Men imorse när han skulle åka och jobba så visade det sig att hans moppe läckt ut en jävla massa bensin, så han vågade inte ta den utan fick ta min moppe istället, haha ;)

Just nu sitter jag här och kollar på tvn lite, funderar på vad jag ska göra idag, skulle åkt till ulricehamn och köpt en film och en bikini underdel, men går ju inte så bra nu när Johan har min moppe :p haha! vi får se vad jag hittar på :)

Vi hörs senare♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0