19 Juli 2010

Hej på er!
Känns rätt bra att jag bloggar ganska ofta ändå? :)
Just nu sitter jag hemma på hotellet själv, mamma och pappa ska på hamam (Turkiskt Bad) så jag blir ensam några timmar, ska sitta på balkongen och sola så mycket jag orkar! Måste få i mig lite mat med, är så otroligt hungrig!

Idag ska vi inte göra något speciellt på dagen, kanske ska ner och köpa solglasögon till mig. Sen ikväll blir det Turkish night, och då ska jag ta massor med bilder som jag kan slänga upp här antingen sent ikväll eller imon, vi får se! :)

Men nu väntar solen på mig, så ska hoppa i bikinin och ut och äta frukost!

Hörs senare!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0