24 Juli 2010

Godmorgon!
Jag vaknade faktiskt vid halv nio idag, gött att slippa vakna mellan kl 6&7 ..

Dock kunde jag inte somna, utan låg och funderade en massa ..
Jag har kommit fram till att Turkiet förändrar mig så jävla mycket, jag blir nästan som en annan person ibland. Jag säger saker jag inte brukar, jag är elak vissa stunder och jag tvivlar på alla andra. Tror att alla kommer lämna mig när jag kommer hem, och så vidare ..

Det är ganska sjukt ändå att jag förändras så fort med, när jag kommer hem kommer jag antagligen bli som förut, men jag lär nog inte åka ner hit igen på ett bra tag .. Eller ja, de märker vi!

Sitter och väntar medans mamma kokar lite pasta nu iallafall, är så jääkla hungrig! Lite senare ska jag nog ta och gå och köpa mig en glass! Har ätit samma glass i tre dagar nu..


Magnum Mandel♥
Jag älskar den jäkla glassen alltså, så god!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0