30 Juli 2010 - The last day!!

Hej på er!
jag vaknade för en stund sedan, ska väl snart hoppa i bikinin för att lägga mig och sola i några timmar, sen blir det till att packa, både resväskan och handbagaget ska vara klart till kl 3, för då ska jag fixa min lilla överraskning om jag vågar ;)

Sen ska vi lämna rummet vid kl 5, och så kommer bussen och hämtar oss ca 18.45.
Sen ska flyget lyfta vid 22.55, men det vet vi inte helt säkert än, det märker vi ..
och så ska vi landa 02.55 och sen åka heeeem! :D

Finns dock chanser att flyget blir försenat pga äckel grekland(förlåt, men jag hatar när flyget blir försenat!), men de hoppas vi inte på!

Jaja, ska väl hoppa i bikinin nu, hörs sen!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0