6 Juli 2010

Godmorgon!
ååh, fick ställa väckarklockan idag, för jag ska klippa mig vid 10 >< inte så kul.
Ska även till Jönköping nu direkt efter så ja, de blir inte mycket bloggning innan jag kommer hem iallafall.

Johan kom hit igår, så vi låg och myste massor, och gud vad jobbigt de va när han skulle åka hem, ingen av oss ville ju det såklart, men jag fick tvinga han och han fick tvinga sig själv .. Han börjar jobba idag nämligen, så duktig är han ;)♥ Haha, nej men vi får se, om han orkar så kommer han kanske hit ikväll igen, så myssss♥

Nej, nu ska jag börja fixa mig lite, måste äta innan vi åker med.. eller kanske ska strunta i det och äta i Jönköping?


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0