8 Juli 2010

Hej på er!
Orkade inte blogga igår som sagt, men fixade lite med designen iallafall, orkade inte så mycket mer än det jag gjorde..

Johan komhit igår på kvällen, mys♥
Var även tvungen att bestämma om jag ska följa med till turkiet nästa vecka, jäklar vad sur jag blev när han tyckte att jag skulle åka, haha ;) men igårkväll när han åkt hem så bestämde jag mig för att åka med. Det bästa är att nu behöver jag inte följa med på allt som mamma och dom ska åka med på, gött!.

Så nästa fredag åker jag till turkiet, blir borta i två veckor, men kommer antagligen blogga varjedag, och jag kommer även skriva blogginlägg på min dator som jag lägger upp när jag kommer hem :)

Men nu ska jag äta frukost! Puss på er!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0