9 Juli 2010

Hej på er!
Jag har varit vaken i lite mer än 2 timmar nu, men inte orkar blogga.. Har mest kollat på tv, och funderat på om jag ska beställa hem ett Nintendo DSi tills resan på fredag, men jag hittade ett på elgiganten, som är ROSA så jag ska antagligen köpa det typ idag, och så beställa hem lite spel ifrån Cdon.com bara (: as nice! =D

Filmen igår var toppen, och det är ju alltid mysigt att kolla bio med folk man tycker om!♥ Kom precis på att jag skulle tagit en outfit bild igår, men ja kom ju på det lite försent, haha ;) Nej men filmen är verkligen sevärd, och jag rekommenderar verkligen den! :) ska sätta mig och kolla om den finns på engelska utan text ute än, så jag kan kolla på den igen (a) ;) haha!

Ska in till Borås om en stund och leta sommarkläder till mormor och även då kanske köpa mitt nintendo DSi (:

Ikväll kommer älskling hit, han sover här också då såklart, vi träffas så mycket vi kan nu innan jag åker, gud! Nu vill jag faktiskt åka ;o undrar vad som fick mig att ändra åsikt .. men jaja! Två veckor känns fortfarande lite jobbigt, men ändå två veckor bestående av shopping och sol&bad, så gött!

Men nu ska jag börja göra mig i ordning, så vi hörs senare! Pusssss♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0