(:

Jag har världens bästa mamma!
Sedan jag skrev senast har jag hunnit gråta tillräckligt mycket så att jag skulle kunna fylla typ amazonas, hahah! okej en överdrift, men jag har gråtit hur mycket som helst iallafall.
har även pratat med mamma, som sa att om jag känner likadant nästa helg så kanske vi avbokar min resa! Så vi får se hur det blir. Just nu sitter jag på mitt rum, är helt svettig och äcklig bara för att det är så otroligt varmt, får skylla mig själv lite dock, två datorer plus en tv igång samtidigt, hahaha! Nej, nu ska jag kolla på Dear John, hörs senare eller nått! (y)

Har du en annan åsikt?
Postat av: Anonym

haha seriöst, fan va överdriven du är.

2010-07-05 @ 18:42:00

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0