för smal?..

Satt och pratade med älskling häromdagen, minns inte riktigt när de va ..
men iallafall så sa jag att jag är rädd för att komma hem och ha gått upp typ 10 kilo, men de tyckte ju inte han gjorde något. Sedan så sa han att han tycker jag är för smal.. Jag brydde mig inte så mycket om de, för jag trivs med mig själv så som jag är nu, men så imorse när jag skulle byta om till min bikini. Jag har alltid ett par små shorts över bikini trosorna, (av respekt för mig själv, gillar inte att ha bara bikini trosor) och när jag kollar vad det är för storlek, står det "134", vilket är väldigt litet, hade nog den storleken i 4:an eller nått liknande, men iallafall, 134 är en liten storlek, och när jag tar på mig shortsen, så måste jag knyta dom.

Det var en riktig tankeställare, är jag för smal?

I sjuan, var jag riktigt liten, men tills jag började åttan hade jag gått upp ca 6 kilo och gått ifrån storlek XS till M. Nu använder jag XS för de mesta, och till en början var jag riktigt glad.

I höstas hade jag storlek 29 i midjan på de jeans jag kunde använda, men i februari var jag nere på storlek 28, och nu använder jag storlek 27. Jag har gått ner ca 7-8 kilo sen jag började nian, (alltså väger jag mindre nu än vad jag gjorde i sjuan).. När jag tänker efter är det ganska extremt ändå ..

Älskling kanske har rätt, jag kanske är för smal?

Jag har aldrig sett mig själv som "tjock", jag har alltid sett mig själv som pluffsig typ, det gör jag lite nu med, men jag är ändå nöjd med hur jag ser ut nu.

Nu dock, när jag är här nere, så äter jag knappt någonting, jag mår illa typ hela tiden och vill spy så fort jag äter. Och nej, jag är inte gravid. Nu är jag dock rädd att jag har gått ner lite för mycket i vikt. Jag har alltid velat väga mellan 47 och 50. men jag har en känsla av att jag är nere på ca 45 kilo, iochmed att jag inte äter så mycket..

Kanske inte är så intressant att läsa om min vikt, men ändå, de vart en riktig tankeställare faktiskt ..

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0