headache

yesbox!
har otroligt ont i huvudet, i magen och i halsen..
har endast lämnat rummet en gång och de va för att köpa frukost, yay.
men mår man inte bra så mår man inte bra.

iallafall, 9 nätter kvar nu då.. längtar hem till älskling, tänk när han står där ute och väntar på mig, guud!♥ jag kommer aldrig släppa taget om dig när jag väl fått krama dig igen, aldrig!♥

jaao, idag händer inget speciellt då alltså, inte imon på dagen heller, bara poolparty på kvällen..
På fredag bär det av till Rhodos under dagen, sen på kvällen, ingenting.
på lördag händer inget speciellt, sen på söndagen fyller mamma år, så hon och pappa ska åka en båtgrej, jag orkar inte åka med, så älskling har lovat att hålla mig sällskap under de timmarna jag är ensam, tack älskling♥
Sen nästa vecka, blir de till att pressa i solen och så ska vi åka Jeep Safari och till ett vattenland, ska bli roligt faktiskt! :)

Men det finns inget bättre än att prata med älskling på kvällarna, så otroligt härligt att veta att han saknar mig verkligen, och att det inte finns någonting som kan förstöra det vi har, ååh älskling jag saknar dig♥

Nej, jag ska fixa kort på väskorna senare idag med, men nu ska jag sova en stund till I think! vi hörs ikväll innan vi drar ut och käkar!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0