Jag älskar dig♥

Älskling, du betyder så otroligt mycket för mig.
Ingen har någonsin fått mig att må så bra som du gör!
Hade någon berättat för mig att det skulle vara DU som gjorde mig så lycklig, så hade jag aldrig trott den personen.
Men nu kan jag inte tänka mig ett liv utan dig.
Jag älskar dig. Det säger så otroligt mycket, men inte tillräckligt.
Jag hatar att vara utan dig, jag känner mig tom, halv och missplacerad, som att någonting saknas.
Och nu vet jag vad det är som saknas, du är som min andra halva, du gör mig verkligen hel, jag är ingenting utan dig.

Jag älskar att somna jämte dig, och att vakna upp jämte dig är helt underbart. Att bara ligga i din famn är bland det bästa som finns. Men att bara få vara med dig slår allt annat, att veta att du finns där, att du älskar bara mig, och att du är min, Det slår verkligen allt annat!

Det vi har, är något av den starkaste kärlek som finns, ingenting kan förstöra det. Det är något jag kan lova. Ett liv utan dig, är inget lov överhuvudtaget. För du är mitt liv. Jag tänker på dig, varje sekund utav varje dag, och jag drömmer om dig varje natt. Det är DIG jag vill ha, ingen annan, bara du. För har jag dig har jag det bästa som finns, någon som älskar mig för den jag är, och som bryr sig om mig. Har jag dig, har jag någon som jag älskar så otroligt mycket, som betyder mest, och att du mår bra och är lycklig är vad som är viktigt för mig. Jag gör vad som helst för dig älskling.

Allt jag skriver kommer rakt ifrån hjärtat, för det är där du finns Johan.
Ingenting kan någonsin toppa det som du skrev till mig igår, men jag hoppas att jag kan ha kommit en bit på vägen..

Du är den rätta för mig, du är den jag vill ha.
JAG ÄLSKAR DIG AV HELA MITT HJÄRTA♥


Har du en annan åsikt?
Postat av: Vetlesabrina

many thanks for your dedications to this world

2012-07-11 @ 09:45:55
URL: http://vetlesabrina.bloglabel.com

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0