Jag har världens bästa ..

.. POJKVÄN!♥

Det finns inget som slår dig älskling, det finns ingen annan jag vill ha, inget jag någonsin skulle byta dig emot! Utan dig vet jag inte vad jag skulle göra, du bryr dig så otroligt mycket, och du är så otroligt söt. Jag tänker aldrig vara utan dig såhär länge igen, ALDRIG! Det går inte, det gör ont i mig att vara så långt ifrån dig! Jag är din, igenom vått&torrt, nu och föralltid. Som jag sa, föralltid är en underdrift, kan jag få ha dig längre än så?♥

Jag skulle nog kunna göra nästan vad som helst för dig, och vad jag än gör så finns du i mina tankar. Det går inte en sekund utan att jag tänker på dig.

När jag kommer hem, tänker jag krama&pussa dig det första jag gör, säga att jag älskar dig, och att du är min! Att jag aldrig tänker vara borta så länge igen, och ännu en gång, jag älskar dig.

Som sagt, JAG ÄLSKAR DIG!♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0