mat+promenad

Hej igen!
Jag har ätit och varit ute och gått en låååång promenad med tessie! :)

åh, när maten kom så bara vräkte jag i mig mat, så jag blev så otroligt jäkla mätt! haha!
Sen hade jag så tråkigt kollade klart på "Valentine's day" och fick för mig att gå ut och gå, tog med mig tessie och började min vandring.. Vi gick upp mot nitta korset, gick inte så jättelångt, kom ganska långt först, men vände, och sen visade det sig att älskling åkt dit för att träffa mig en snabbis, så jag vände och gick tillbaka, men då vände han och åkte hem igen, men sen åkte han tillbaka så vi stod och pratade en liten stund, sen gick jag och tessie hem, och älskling åkte hem. Vi har kommit på att nu har vi träffats i snart 14 dagar i rad igen, vi ska se hur många dagar i rad vi lyckas träffas nu, haha (:

Nu ska jag lyssna på lite musik och leta kläder till min sista arbetsdag imon! vi hörs imorgon på morgonen♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0