Rhodos

Hemma från rhodos nu, eller ja, kom hem för en halvtimma sen typ ..
Båtresan dit och hem vart inte så roliga, jag mådde illa som fan för de va så otroligt mycket vågor och blåste så in i bomben .. Men väl på Rhodos vart de bra, gud vilken vacker stad! finns otroligt mycket antika saker, och jag har över 100 kort därifrån, tänker ju inte lägga upp alla såklart, kanske lägger upp de flesta när jag kommer hem till sverige istället ..

Har besökt massa antika byggnader och sådär iallafall, det var jättetrevligt iallafall! :)

Orkar inte lägga upp massa bilder, så ni får endast några bilder på mig ;)



Bilden blev lite fail, men nästan ;)


Har säkert några fler bilder på mig, men orkar inte leta!
Hörs senare istället, ska sova en stund nu♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0