shopping!

Jaaaaaaaaaaaaaaaag har shoppat igen (a) denna gången gick det på 600 kr(!) för två bikinis, ett par short och leggings .. jag är ganska dyr i drift, haha! Men jag har faktiskt handlat klart nu I think! Jag visar er allt utom Bikinisarna iallafall I think, även de tre tröjorna jag köpte innan, armbanden jag köpte innan idag får vänta till en annan dag (:

Det är kassa bilder, om jag orkar och kommer ihåg de, så får Johan hjälpa mig att ta nya bilder när jag kommer hem, eller så använder jag mig av min braiga vän stativet ;)



mina skiiit snygga leggings!
älskar dom!

Blev inga bra bilder på shortsen, så ni får överleva! :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0