010610

Godmorgon på er!
Jag som hade tänkt gå till skolan idag blev stoppad igår, varken mamma, pappa eller Johan tänkte låta mig gå till skolan .. Vilket jag inser nu är ganska smart för mitt huvud sprängs snart, och jag har antagligen rätt hög feber med, känns så iallafall .. Något annat som är drygt, nu när jag väl vill följa med på vandringen så får jag inte det >< Mamma vill inte att jag ska sova ute, och jag får knappt gå ut överhuvudtaget för mamma tror att jag kommer få lunginflammation :s

Jag var ju inte så smart igår förresten, var så uttråkad och ville veerkligen träna, så det gjorde jag .. Körde halva "Zumba - flat abs", orkade inte köra hela för jag fick ont i halsen och ont i bröstet .. Och nu gör min hals ondare än vad den gjort innan, plus att det är lite halv svårt att andas ibland .. Kan tänka mig att Johan inte blir så glad när han läser det här.. Förlåååt!

Men idag blir det ingen träning, utan idag blir det plugg för hela slanten typ.. Ska även försöka fota lite tror jag, så fint väder och med äppelträdets blommor som börjar så ut, så sjukt fint! =) Vi får se, tar jag några bilder så kommer dom upp här iallafall! :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0