22 Juni 2010

Hej på er!
Jag borde egentligen vara på jobbet nu, men jag har sån jävla huvudvärk fortfarande, hade det igår när jag vaknade .. Igår gick jag dock på ipren hela dagen, så jag klarade ju mig, men jag måste ta det lugnt med ipren och alvedon och sånt, jag blir så lätt beroende ...

Så idag ska jag vara hemma och ta det lugnt, ska åka och handla en sväng sen och så ska jag kolla älsklingens fotbollsmatch ikväll! :)♥

Men vi hörs senare, för mitt huvud sprängssnart ;(

Har du en annan åsikt?
Postat av: Hugofatima

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2010-12-20 @ 12:46:02
URL: http://hugofatima.blog13.com

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0