6 juni 2010

Hej på er!
puhh!
Idag har jag tagit mig i kragen, eller jag och mamma tog oss i kragen och klippte min hårförlängning i delar och nu har vi sytt på clipsen också, imorgon blir det samtal till min frisör så ska hon hjälpa mig att klippa&färga de! :D
Blir nog fan klart till skolavslutningen ändå, är så jävla nöjjjjjd! =D

Jag har iallafall precis städar+damsugit mitt rum, ska ut och gå en sväng snart med tror jag, ska slänga in lite nya låtar på min ipod och sen ska jag fixa till mig lite, ser galen ut nästan ;) haha!

Vi hörs senare då bilderna ifrån igår kommer upp med, slänger upp en bild här med (:

Älskar bilden, undrar lite varför dock? (;

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0