8 Juni 2010

Hej på er!
Klockan är halv sjut nu, och jag är fullt påklädd och har ätit och allt, är nästan helt klar, ska borsta tänderna och sätta upp en toffs om jag orkar bara, ska se till att ta dagens outfit nu med! (:

Det gick super i Jönköping igår, allt är inhandlat till skolavslutningen, klipp&färgtiden hos min frisör är bokad och ja, de är niiice! (: Funderar dock på om jag ens ska sminka mig på skolavslutningen? kommer ju gråta som en idiot när vi ska lämna denna helt underbara klass, som jag dock endast har gått i sen i början av nian, men ändå! Ni är braaa!♥

Har du en annan åsikt?
Postat av: sara

hoppas du får en fin dag. :)

2010-06-08 @ 07:43:33
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: elina

Du är med bra Ida!<3 jag är glad att du bytte halvklass! :D<3

2010-06-09 @ 20:13:25
URL: http://tornesche.blogg.se/

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0