Avslutningsmiddagen ..

Var faktiskt helt okej! =)
Maten var verkligen katastrof, åt ingenting, men hade ätit innan som tur va (:
Våra lärare sjöng en sång om oss, och jag hade nästan en hel vers för mig själv, skriver den imon!
När vi ätit och allt sådant dära, så vart de nästan som ett skutt för oss, Dansade som fan, och skrek minst lika mycket! Stod till och med på ett piano och dansade där ett tag ;) ahhahaha! Nej men kvällan var faktiskt riktigt lyckad, och bilder får ni imongon!

Nu är jag hemma, trött, men glad och lycklig för en sån bra kväll, tack för den! Amanda, Johan, Sandra, Mikaela&Clara, ni är bäst!♥

Nu ska jag sova, hörs imon! Godnatt kära läsare♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0