Hej på er!
Har sån jäkla huvudvärk .. vet inte riktigt varför, men antingen är det väl åska påväg, eller så har jag bara helt vanligt ont i huvudet ..

Dagen idag har varit rättså bra faktiskt, lite weird stämning i början, men sen så (:
lämnat in alla skolböcker idag, plus att jag hade min sista SO lektion på ätradal, och även min sista Bild lektion .. fyfan allt känns så jobbigt nu verkligen, börjar gråta hur lätt som helst när man tänker på att Ätradal snart kommer bli ett "avslutat kapitel", känns inte som att jag är redo att lämna det bakom mig än .. Menmen, jag har ju inte så mycket till val eller hur?

Ska ut och prata lite med mamma och pappa nu, vi hörs senare!♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0