:( ♥

Nu har jag hämtat mig lite efter det förra inlägget ..
Dagen idag har faktiskt varit toppen! Vi har städat skåpen och klassrum, och sedan kollade jag på 9:an fotbollen, ville inte vara med och spela så, haha (: Nu ska jag snart sova faktiskt, är ur trött och jag ska upp tidigare imon så att jag hinner med allt innan jag tar bussen till skolan för allra sista gången, (uusch nu började jag gråta ..) där jag och Malin ska gå upp till idrottshallen och snacka med herbert en snabbis och sedan ner till sal 90 där vi ska samlas.. Sedan in i idrottshallen, ha hela avslutningsgrejen, få betyg osv .. Sedan till Sal 90, säga hejdå till alla och sedan är det slut ;(♥ ååh, jag vill verkligen inte det :( Nej, nu ska jag ta och bädda ner mig i sängen, vi hörs imorgon bitti om jag har tid!

Godnatt på er!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0