:(♥

Älskling åkte hem för lite mer än en timma sedan, ååh vad jag älskar dig!♥
Han sov ju här inatt, kom på att jag inte skrev det igår, och guuud vad varmt det var, men så otroligt mysigt! Och jag hade rätt, det finns inget bättre än att vakna jämte dig älskling!♥ Vi har pratat massor och myst och kollat på tv och allt hela natten, tihi!♥

Men om tre veckor åker jag till turkiet och är borta i två veckor, seriöst ?! Jag klarar inte ens 2 dagar utan Johan, hur i hela jävla sverige ska jag klara 2 veckor?! Det får väl helt enkelt lösa sig på något sätt..

Jag har en sån otroligt jobbig mensvärk just nu, så jag kan inte gå eller nått, så jag orkar inte blogga mer, kanske bloggar ikväll♥


Du är helt otrolig älskling♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0