Hej Bloggen! Gud, jag har inte för varit...

Hej Bloggen! Gud, jag har inte för varit här i en timma än, och jag har sedan fått 1 utbrott och jag är så jävla trött så dom. Trodde det skulle vara lite lugnare idag, men inte då. 6 timmars sömn och en rejäl huvudvärk är inget som bådar gott när man ska vara på ett fritids(y) menmen.. Nästan alla ungar är ute nu, så jag sitter i en soffa och tar det lite lugnt.. Ångrar som fan att jag ville sommarjobba här.. I eftermiddag ska vi ut i skogen och grilla korv och så, kanske bli lite trevligare iallafall.. Ska njuta av att det är lugnt nu, vi hörs senare(:


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0