hihihi

Hej på er!
Ojoj, vad jag har jobbat nu i eftermiddag ;)
Har bakat som en tok! :D
Hade så tråkigt så jag åkte först och handlade en snabbis och sen ställde jag mig och bakade, ni får såklart bilder sen, så ni kan vänta er en bild bomb! ;)

Blir inget video inlägg, min kamera fick damp och raderade allt som fanns på minneskortet :s Kan spela in en ny imorgon! =)

Juste!
jag skulle berätta varför jag har världens gulligaste pojkvän, Ja, jag kan väl citera det Clara skrev till mig på msn, det här skrev hon till mig, det handlar om i måndags!!;
"aa, på långrasten så satt jag i villan och kollade på film... då kom johan in och lät asnere "det är så tråkigt när ida inte är här!" jag höll med och sen sa han med riiiktikgt gnälling och typ falsettröst som om han skulle börja gråta "det är ju två månader idag"

Tihi, visst är han gullig? well, you girls keep dreamin' he is all mine! ;)♥

Usch, han är på vandringen nu förresten, och jag kan inte smsa, haha saknar han som fan! ;( Får träffa han på torsdag iallafall, de är ju bra! (:

Jag var lite dum innan med förresten, jag tränade igen (a) körde ett helt pass med flat abs, inte så smart, men skitsamma!

Hörs senare ikväll eller imon med en bild bomb!♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0