OH MY GOD! (varning för känsligt inlägg)

VART HAR TIDEN TAGIT VÄGEN?
Imorgon slutar jag nian ..
Nio år har flugit förbi, och imorgon står jag där fram med min älskade klass en sista gång ..
Imorgon lämnar vi ätradal för gott, och "går ut i den stora vida världen" som min mamma säger..

Jag kommer ihåg dagen jag började förskolan, pappa följde med mig, och han fick inte åka hem, han fick sitta där och vara med mig hela dagen, och flera andra dagar med. Jag var så rädd för alla nya människor jag träffade, och ville inte vara utan pappa..

Jag kommer ihåg när jag började började i hökerums skola, det var nya ansikten man träffade, trots att man träffat dom förut. Jag var så himla rädd, men jag klarade mig iallafall utan pappa..

När jag började sjuan, var jag livrädd. Jag ville inte sluta sexan, jag ville inte börja i en ny skola.. Jag vill bara stanna tiden och stanna i hökerums skola.. Men när man väl vant sig, så var det precis som innan..

Nu står vi här, det finns människor jag gått med ända sedan förskolan, och nu ska vi alla skiljas åt.. Alla ska åt olika håll, och inte ens hälften av oss kommer hålla kontakten .. 9c1&9c2, jag har gått i både c1&c2, jag kommer sakna er alla, och skolavslutningen kommer ta hårt, iallafall på mig .. Jag kan inte tänka mig att börja på en ny skola och aldrig mer träffa endel av er .. Jag har träffat er i stortsett varje dag under 3 år(förutom loven och allt sånt då) och nu kommer jag träffa endel av er lite då och då.

Just nu, vill jag verkligen inte sluta ätradal, och jag vill verkligen inte förlora denna underbara klass, jag har inget val just nu, och om någon månad kommer det kännas lättare, det klart, tiden läker ju nästan alla sår .. 9c1, ni har en plats hos mig, och det kommer ni alltid ha! Jag önskar verkligen lycka till, till er alla. Jag hoppas att vi alla en dag kommer träffas igen!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0