Sommarfrågor

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Hm, ingen aning! Turkiet är ju såå gött, men att ligga vid en sjö och sola är uunderbart!

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Ingen aning, Skulle vara perfekt att spendera en dag i solen med alla jag tycker om!♥

3. Vad lägger du hellst på grillen?
- Kyyyyckling! ;)

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Ska jobba de tre första veckorna på sommarlovet, sen Turkiet två veckor i Juli, och så hoppas jag på att spendera massor av tid med älskling och mina vänner! Fyller ju även 16 i augusti, dååå jävlar ;)

5. Dina bästa sommarfärger?
- vitt och pastellfärger överhuvudtaget

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Reeeeegn ;) haha! och såklart att campa och ja, haha jag vet inte!

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Oj, ingen aning! finns så otroligt mycket! Kroatien med Malin, alla veckor jag spenderat i Bohuslän ..

8. Havet, sjön eller poolen?
- Sjön eller poolen, gillar inte saltvatten ;)

9. Vad väljer du i glassbaren?
- Ingen aning, äter inte så mycket glass på sommaren faktiskt ;o


10. Vart går din drömsemester?
- Ett varmtland och jag är nöjd!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0