Today is a good day

Hej på er!
Dagen idag har varit Kanon verkligen! Våran klass är verkligen underbar, och jag kommer sakna er allihopa!♥
Vi började dagen med tårta och cider, sedan spelade vi brännboll och hade säckhoppnings tävlings grejs, haha! Men under säckhoppningen så skrev jag massa anteckningar på Pontus Iphone, haha! så jävla kul är det! :D Sedan gick vi tillbaka till min lärare's lägenhet och då hade hon och min andra lärare grillat hamburgare och korv, år en halv hamburgare typ (y) sen satt alla och pratade och så, sen vid halv ett åkte jag till ica, köpte cola, balsam+shampoo och så hårinpackning till min hårförlängning. Sen åkte jag hem, kom hem ca 20 över 1 och så höll mamma och pappa på och packade in alla saker i bilen, sen åkte dom vid typ halv tre. Så nu är jag ensam hemma hela helgen, götttt! :D

Ikväll kommer Johan hit I think (: saknar honom som fan!
Slänger upp bilderna senare såfort jag lagt in alla bilder på denna datan! =)
Nu ska jag forsätta städa, och sedan äta lite! (:
Pusssss♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0