todayyy

Mitt dåliga humör försvann, så nu är jag på blogghumör igen!♥
Dagen idag började bra, men slutade katastrof.
Började med planering, sen matte, språk och svenska.
Lämnade in matteboken och Franskaböckerna, på svenskan skrev jag klart om en dröm, och började på en ny berättelse/novell. Sedan hade vi en timma och 40 minuters rast, började bra. sen gick det endast nedåt. Hade matte, var sur&ledsen, sedan en NO lektion som jag inte var på, först var jag och Clara och spelade, och sedan satt jag och grät resten av lektionen. Som tur är har man den bästa NO läraren, som lyssnar och verkligen förstår.. Var ledsen som fan, och fick använda all kraft jag hade för att inte gråta i bussen hem. på vägen hem ifrån bussen brast det dock. Pratade ut om det, och nu är det löst. Jag älskar dig!♥ Vad som hände, och varför är personligt och inget jag tänker ta upp i bloggen.


Endast 1 vecka kvar på ätradal nu, fyfan! :(


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0