12 Juni 2010

Godmorgon på er!♥
Jag har sovit lite sådär inatt, vaknat flera gånger, undrar varför ;) haha!
Nej men jag kan väl berätta om kvällen igår? :)

Johan kom hit vid typ halv sju, vi satt lite vid datan, men sen gick vi in till vardagsrummet och kollade på tv. Vid typ halv nio gick vi ut med hundarna, började regna som fan när vi gick hem :p Sen satte vi oss vid datan igen typ, kollade på tv med, myste lite och så (: Sen haha ringde hans mamma vid 10 i elva, och så skulle han åka, men han fastnade lite ;) sen vid kvart över, sa han att han skulle åka, och ja .. Det gick ju bra ;) haha! Nej han kom tillslut iväg vid typ halv tolv ;) tog en stund ;D haha! Sen gick jag och la mig, har som sagt sovit lite sådär, Johan började prata massa konstig skräck aktiga saker, trodde jag skulle dö! haha :p Är mörkrädd för er som inte vet det, :p

Nu ska jag laga frukost, vi hörs senare!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0