My week

Sådär, jag är vaken och allt, så nu går jag igenom veckan! :)
Sedan kommer det en bildbomb ifrån hela veckan! :)

MÅNDAG: Städdag+Fotboll, Sista dagen i skolan med hela klassen, vi städade klassrum och skåp och massa annat, endel var riktigt ledsna eftersom det var "sista dagen med Klassen" och så, Jag var en av dom. På eftermiddagen var det "9an fotbollen" som gällde, 9C (min klass) började spela mot 9B (Mikaelas Klass) och då vann 9B med 1-0. Efter det så spelade 9C mot 9A (Johans Klass) Då vann vi med 2-1(?) om jag inte har helt fel. Sedan spelade 9A mot 9B och för att 9C skulle ha en chans att gå vidare så behövde 9A vinna så att alla vunnit en match var och då hade ju alla chans att gå vidare. Men 9B vann och fick då möta lärarna. 9A vann alltså ingen match, 9B vann båda sina matcher och 9C vann en match. Ja, det var faktiskt ganska kul att kolla på fotbollen, har massor med bilder som kommer upp i nästa inlägg!

TISDAG: Skolavslutningen "The Big Finish".. Jag gick upp vid 05.30 för att börja göra mig i ordning, Allt gick super tills mamma skulle hjälpa mig med min hårförlängning .. Det slutade med att jag fick sätta i den själv och ja, det gick ju bra, haha! Outfiten får ni se i bildbomben senare. Jag tog bussen till skolan bara för att få åka en sista gång (haha, ja jag är fjantig), Väl i skolan så letade jag upp Clara direkt och vi blev lite halv sentimentala och gick runt i skolan lite, Sedan gick vi till vårat klassrum och pratade lite, sen upp till idrottshallen för avslutningen. alla nior fick vänta utanför idrottshallen först, eftersom Niorna alltid går in klassvis och så, så att alla ser dom typ, haha! 9C fick gå in sist och jag var säker på att jag skulle trilla, men det gjorde jag inte, tur det! Avslutningen flöt på, jag fick en present för att jag varit BDOare sen i sjuan, och så fick jag mina betyg såklart, och Jag stog framför Johans klass, så han gjorde massa typ miner åt mig så jag bara skrattade, haha! det var väääldigt pinsamt ;) Clara uppträdde ensam för min hals var helt åt helvete och jag vart för rädd för att ställa mig där framme inför alla människor så ah .. Hon var hur duktig som helst verkligen, är så stolt över dig gumman!♥ Sedan satt vi där till typ kvart över nio eller nått, sen gick vi ner till klassrummet igen, sa hejdå till alla, gud vad jag grät! Sen åkte Clara hem och jag gick runt med Emelie och grät, så jävla hemskt! Jag tog bussen till Hökerum och var där tills bussen gick hem därifrån, var med Johan och så, massa mys! På kvällen kom Johan till mig, massooorrrr med mys, som alltid♥

ONSDAG
: Jag började sommarjobba på Nitta skola, i början var ungarna hur jobbiga som helst, men sedan blev de lugna och gulliga, Fick autograf utav en hockey spelare som klipper gräset och så, haha! Var med Johan på kvällen igen! :)

TORSDAG
: Sommarjobbade igen, var ute i skogen och så, halv bra dag, fick lite damp på ungarna och så, men jaa, jag överlever väl .. Johan kom till mig på kvällen iiiigen, haha ;)♥

FREDAG: Jag jobbade igen, ungarna var jätte lugna och det var så gött! Jobbig dag dock, så jag bara fick städa och sånt hela dagen .. På kvällen kom Johan hit, haha ovanligt? ;)♥

LÖRDAG: Hade ut tråkigt hela dagen, så satte mig och började läsa twilight, så bäst♥ Senare på kvällen kom ingen mindre än Johan hit, hahaha ;) Jaaa, vi gillar att träffas ;)♥

Såå, Idag händer det inget speciellt vad jag vet, kanske läser twilight igen (: Nu ska jag slänga upp bildbomben och så hörs vi senare♥


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0