24 Juli 2010

Hej på er!
Jag kom ju egentligen hem för lääängesen, men jag har städat som en tok så nu är mitt rum huuur fint som helst (:
iallafall, min kväll igår var ju helt galen!
Först var jag och mamma på umo(ungdomsmottagningen) för lite snack med en barnmorska (y) Nej jag är inte gravid eller något sånt.
När jag kom hem så städade jag lite och så, sen blev jag sur pga vissa anledningar. Och så åt jag sen gick jag ut och gick.. Gick halvvägs till hökerum där jag mötte Johan, men vi bråkade och skit så jag satt en liten bit ifrån han på marken .. men sen löste sig allt och han skjutsade hem mig, tack♥ Ja, när jag kom hem gick jag och la mig typ, hade svårt som fan att somna, och när jag somnat drömde jag massa konstiga saker och skit, så har inte sovit alls bra .. menmen!

Idag när jag vakna blev jag sur för att klockan ringde, haha! men jag kom upp åt frukost och så, åkte ner och jobbade, super drygt, sen fick jag sluta en timma tidigare, så jävla gött! och nu har jag som sagt städat och så, Ikväll kommer Johan hit, myys♥

Bloggar nog inte mer ikväll..
Ha en bra kväll♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0