borååås

Godmorgon!
Blev inte så mycket bloggning igår, precis som jag trodde ..
Och idag lär det inte bli bättre ..

Igår så låg jag i sängen med datorn typ hela dagen, var även ute på en promenad med Cody, härligt!♥

Idag bär det av till skolan, lockar iiinte!.. Menmen, efter skolan bär de av till Borås för att lämna in min mobil, och Mikaela är gullig och följer med mig in :) Efter att jag lämnat in mobilen blir det käk på McDonalds gissar jag på, och så ska vi kika runt i lite butiker, härligt :) men jag ska ta och leta upp lite kläder och så, så jag vet vad jag ska ha på mig idag, tihi (: Men vi hörs kanske senare i skolan, annars blir det när jag kommer hem ikväll! =)

Have a great day!

Pusssssss'


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0