Bryr jag mig inte?

Guuud!
Fick en kommentar i skolan idag om att jag inte bryr mig om mina vänner och att jag bara bryr mig om mig själv, alltså WTF?

Ja, jag tänker på mig själv, vad är det som är fel med det? Men mina vänner är de bästa jag har, självklart värdesätter jag dom och om de behöver mig så finns jag där, DAG SOM NATT. Den som säger något annat är ju helt åt helvete ftw!.

Jag kan vara egoistisk och bara tänka på mig själv ibland, i know that, det är inget jag är stolt över precis. Men jag har de bästa vännerna och om jag inte skulle värdesätta dom, varför skulle de då stanna hos mig?

Ta reda på fakta innan du börjar snacka massa skit som inte stämmer. Så jävla falskt att göra något sådant som du gjorde idag, fyfan. You should think twice before you open your big mouth again.

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0