dålig uppdatering

Hej på er!
Och jag vet att jag suger på att uppdatera! .. Men det får bli så denna veckan, hela veckan är i stortsett fullbokad så hinner faktiskt inte =(

Iallafall, Imorgon ska jag till skolan som alltid, och efter skolan blir det gymmet och efter det så blir det skidbacken, så kommer inte hem föränn sent imon.. På torsdag är det skutt/disco på kvällen så då ska jag dit, på fredag kommer jag vara helt slut efter skuttet och på Lördag är det Emma&Melissas 20års fest på kvällen, så hela den dagen går ju till att leta kläder osv .. men jag ska försöka slänga in ett och annat inlägg! :)

Som en liten kompensation till min dåliga uppdatering får ni en av mina favorit låtar just nu, så jäkla bra är den!

Alesha Dixon - Let's get excited!

Puss på er!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0