=(

You've hurt me for the last time.
ååh! Jag tycker om dig så jävla mycket.
När jag ser dig, eller får sms så blir jag glad och mitt hjärta slår fortare ..
Det verkar dock inte vara ömsesidigt, och jag måste få veta snart.
De är nu eller aldrig.
Jag vill inte släppa dig, bara tanken på det gör så sjukt ont,
men jag mår dåligt så jäkla ofta pga dig, och jag orkar inte mer ..
Hoppas verkligen du läser det här och inser att de är dig jag menar.
Du kan säga att du gillar mig hur mycket du vill,
men du måste visa det innan jag kan tro på det!
Det är dags snart, annars kan vi endast vara vänner..
Tack för mig.

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0