Fredag

Hej på er! :)
Inte känt så stor lust att blogga sedan jag kom hem, men nu kände jag äntligen för det! :)

Skolan idag var faktiskt riktigt bra! På Idrotten spelade vi basket, tjejerna i c1(min klass) mot tjejerna i c2, c1 vann ju självklart, 9-5 eller vad blev det? minns inte, haha! minns bara att vi äääägde fett mycket! haha =D På svenskan jobbade jag på som attans och blev nästan klar med hela sammanfattningen av boken! *stolt* På So'n började vi med Modern Historia, jag ska jobba med hur Folkrepubliken Kina bildades osv, helt sjuka grejer kan jag ju meddela! Sedan hade vi musik, då hade vi typ frågesport eller vad man ska kalla det, hela c1 mot hela c2! Sjukt kul, och många härliga skratt! =) C1 vann ju där med såklart ;) efter att JAG(och simon) kunde slutfrågan som var värd hela 15 poäng, så vi hade tillslut 37 poäng medans c2 hade 9 poäng, haha lite kul (a) iallafall, riktigt rolig skoldag faktiskt! :D När jag slutade kom pappa och hämtade mig och så åkte vi och hämtade min mobil som varit på lagning som ni vet, gud vad jag saknar den! :)

Men nu hinner jag inte skriva så mycket mer, ska göra mig iordning strax, ska åka in och kolla innebandy med pappa&Emma, mina bröder möter varandra ;D haha vi hörs senare ikväll eller imon! :)


Kissesss'

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0