Friiiiiday!

Heeey! :)

Äntligen fredag ftw! :D
Skolan idag var helt okej, fast min handled gör jääkligt ont :( Vet inte alls vad jag gjort .. menmen!
Spelade basket på idrotten, men var med trots min handled och det gick helt okej faktiskt, sååå tråkigt bara, hatar basket :P haha! På svenskan läste jag ut Harry potter boken, äntligen! så ha börjat skriva om boken iallafall :) På Hemkunskapen lagade vi äcklig mat, som alltid! så åt typ inget, men var inte jätte hungrig ändå som tur va! På musiken hade vi avslappning, var värsta mysigt typ, Jag och Clara låg på två bord jämte varandra och pratade lite smått, de var nice! :) Smsat massor idag med, loveit! 

Ikväll är det Borås sista borta match för säsongen, och på söndags spelar dom deras sista hemma match för säsongen :( Kommer typ döö, de suger hårt att säsongen är över :/ är ju runt ett halvår kvar tills nästa säsong börjar, kommer dööööö! :( men har ju repriser ifrån säsongen som jag kan kolla på, tur det!♥

Vet dock inte vad jag ska göra ikväll, funderar på att leta upp en film att kolla på och sen tror jag det blir god mat ikväll tillsammans med mamma och pappa, mys!♥

Kommer massa bilder senare, orkar inte lägga upp dom nu, men dom kommer så småningom, jag lovar! ska äta först bara ;)

Kissss'


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0