headline.

Hej på er! :)
Jag har ingenting och göra, så tänkte blogga lite! Blir inte så mycket dock, har ont i handleden om fan :/ menmen!
Jag har inte gjort alls mycket idag, kollade på halva New Moon innan, och efter det har jag bara läst. Finns ingenting att göra at all .. Det suger hååårt! plus att jag inte kan sluta tänka på att imorgon är det söndag&säsongen tar slut imon .. Fiiifan vad jag kommer gråta! :( Kommer ju få säga hejdå till så många bra människor, kommer sakna dom extreeemt! får hoppas på att stöta på dom någon gång iallafall :) Men, min handled gör svin ont, och jag vet inte om det kommer något mer inlägg ikväll, men slänger in en dagens nu iallafall :)

Klädsel: Jeansleggings, linne&tröja
Smink: ingenting
Frisyr: vanligt, hängande. 
Låt: Over you&Life after you båda med Daughtry!
Vill ha: myyys!
Sjuka: Inget
Drog: datan&musik
Saknad: massor typ
Köp: ingenting
Godis: ingenting
Attityd: hyfsat bra humör faktiskt :)
Tanke när du såg dig själv i spegeln första gången i morse: måste duscha nu fan!
Bästa: Pannkakorna mamma gjorde till lunch =D
Värsta: min jääävla handled!

Pusssss'


Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0