hejhejhej

Hej igen!
Tänkte att jag kunde passa på att blogga lite medans jag väntar på att en nedladdning ska bli klar, laddar nämligen ner Microsoft Office provversion så att jag kan få skriva lite på svenskan! :) Har faktiskt gjort klart hela So'n nu tror jag, och det är skönt, bara öva lite på den och sen är det redovisning som gäller på onsdag, härligt! :) Tänk att det endast är tre dagar kvar i skolan nu, sedan är det lov, ska bli så härligt! Kan berätta hur mitt lov ser ut sen om ni vill, ska ta reda på lite saker först bara :)

Imorgon ska jag även börja gästblogga hos min käära vän Mikaela, då hon åker till Egypten imorgon, snacka om att jag är avundsjuk alltså! haha =), så från och med imorgon kan ni följa mig där också, funderar på att leka lite med hennes design också, utan att hon vet om det, haha! (a) fast, du kanske kommer läsa det här, och isåfall vet du det, men jaja! haha :)

Ikväll ska jag bara plugga, eller ja, vid åtta börjar 90210, och är det ett nytt program idag så ska jag kolla det, annars blir det mer plugg, så vi får se hur det går :) vid nio börjar saltön iallafall, och det ska jag se, älskar deeet!

Men nu är med nedladdning kvar, slänger nog upp massa bilder senare ikväll om jag orkar och hinner, suger verkligen på att lägga upp dom trots att jag lovat det! ska försöka bättra mig! :)

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0