Hemmaaa!

Hej på er!
Har nyss kommit upp ifrån duschen, kom hem för kanske en halvtimma sedan .. Är heeelt slut! orkar inte tjata om min dag idag, men en sak, jag satt på bilden och så kände jag hur det ömmade precis under örat, så jag känner ifall det är något där, och då är det en knöl där :o och så kände jag på samma ställe vid andra örat och då var det ingen knöl där, min första tanke var "Cancer" :o blev jätterädd men det var ju inte cancer såklart, gick till skolsköterskan efter bilden och fick veta att jag har en inflammerad talgkörtel(stavning?) och sen var det inget mer med det, har lite ont fortfarande, men inte farligt :) Men nu ska jag sova, vi hörs imon!

Kissessss'

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0