jag klarade det =D

Hej på er!
orkar inte prata om dagen, men kortfattat så hade jag två nationella prov, båda gick bra tror jag. det muntliga vet jag att jag klarade! blev super glad, och det kändes som att skrivningen gick bra med faktiskt :) Har även försökt stoppa Johan från att ta kort på en bild på mig ifrån skuttet i torsdags, det gick inte så bra .. fan också! menmen, efter skolan blev det gymmet, inte så seriös träning dock, var alldeles för okoncentrerad :/ äsch, ska nog in på fredag, så kan ta igen det då! :)

Imorgon ska vi till Årås och prata Sex&samlevnad hela dagen, svin drygt! mår inte helt bra idag heller så vet inte om jag orkar gå imon, måste verkligen vara frisk på fredag! Svarar på frågorna från frågestunden på söndag med har jag tänkt, så det är bara att fråga på, svarar på ALLT!

Men nu ska jag lägga mig i sängen och titta på tv istället, vi hörs!♥
btw, min outfit kommer senare idag eller imorgon bitti!

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0