Lill-lördag♥

Hej på er!
Nu är det lill lördag, alltså två dagar kvar i skolan, loveit!
var ju väldigt låg uppdatering igår kväll, men fick sån huvudvärk så jag gick och la mig i pappas säng(det blir alltid så mörkt i mammas och pappas sovrum!) och somnade redan vid halv åtta.. Men vid halv tio hade jag ett alarm på mobilen som gick igång så jag gick ner och tog på mig pyjamas byxor istället och sedan gick jag upp och la mig i pappas säng igen, eftersom han jobbar natt! Sedan sov jag äääända tills mamma väckte mig imorse vid 6! Dock vaknade jag med huvudvärk och har det fortfarande, men jag överlever ju! :) Sen får vi se hur mycket uppdatering det blir ikväll med, men jag ska försöka! Kanske ska slänga in en dagens? hm, vi får se :)

Musik lektionen har verkligen blivit min favorit lektion! Vi skriver låtar nu, jag skriver en med clara, och vi har kommit på godväg, och den är faktiskt bra! as nice! dock är vår lärare läääskig! men jag får överleva, vilket jag borde göra! ;)

På fredag kommer det iallafall upp bilder&videos ifrån skolan och så :)
Slänger upp en random bild!


Kissessssss'

Har du en annan åsikt?
Postat av: Fabianailin

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2011-03-22 @ 18:29:39
URL: http://fabianailin.blog13.com

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0