Nattiih!

Hej på er! :)
Tänkte bara slänga in ett litet inlägg innan jag slänger mig i sängen och kollar på tvn! (:

Har bara slöat hela dagen idag verkligen, så jäkla skönt! haha, och nu väntar jag på att Oscar ska komma så jag har en anleding till att stanna hemma imon, haha! ;)

Hm, Oscar ville att jag skulle skriva något sött om honom, och att jag skulle skriva vad jag känner för .. men oj, vågar jag göra det? Tror knappast det! haha .. Nej, men haha du är bra! får mig nästan alltid på bra humör, vilket inte många lyckas med! och jag har svårt att bli sur på dig, vilket inte är så bra, haha! ;) Usch vad ska jag skriva? You tell me! (: Jag gillar dig iallafall, och det vet du hoppas jag!

Äh, säger godnatt nu iallafall, Natti kära läsare!♥

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0