now or never ..

Godförmiddag! :)
äntligen lördag&helg! så härligt! :)

Var ju på innebandy igår som ni vet, mina bröder spelade ju mot varandra, och det slutade med att David vann med 11-8 tror jag :) var inte så jätte skoj, men hyffsat ändå faktiskt, hade ju sånt trevligt sällskap!

Idag ska jag inte göra så mycket, kanske pluggar lite sen om jag orkar, känner verkligen inte för det, men insåg att min uppsats inte är klar än(!), men pappa har lovat att hjälpa mig i kväll! tur det!

Ikväll är det ju final i melodifestivalen, äntligen! Vet dock inte vem jag vill ska vinna egentligen, får se ikväll tihi :) Och ikväll är ju Dolph tillbaka, ååh vad jag längtat! :D

Men vi hörs senare, hörni! =)


Sug Kvalité iknow, men de är iallafall David på bild =)

I'm cute!
It's now or never boy ..

Kisssss'

Har du en annan åsikt?
Postat av: Alexandra

Svar: Hahah shit vilket vad :P

Du hade ju dött där ute kan jag meddela :P

2010-03-13 @ 22:09:00
URL: http://alexandrabrunander.bloggplatsen.se

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0