sug-dag.

Hej på er!
Vi börjar med skuttet igår då.. Skuttet var riktigt bra i början, humöret var på topp sedan hände något, jag började hyperventrilera(stavning?) och fick panikångest&panikattacker .. Förlåt om jag förstörde kvällen för er tjejer, men jag är grymt tacksam för att ni stannade hos mig!♥ Sedan blev det bra igen, men sedan hände nått med Clara, tycker grymt synd om dig älskling!♥ Sedan började skuttet gå mot sitt slut, och sista låten var en lugn låt och jag dansade med johan och så .. sen åkte jag hem med Mikaela vid 20 i tolv eller något liknande, kom hem vid kvart över tolv iallafall .. kunde inte somna utan låg och funderade massor istället, inte bra! :( menmen ..
Imorse när jag vaknade kände jag för att slå ihjäl någon, så jäkla trött jag var alltså! .. menmen, det vart bara att stiga upp och fixa mig och allt det där, sen kom pappa och han fick skriva en lapp till lennart för jag hade ont i magen och ville inte va med på idrotten .. sen smög jag och charlie ifrån idrottslektionen och satte oss och åt frukost lite snabbt, och jag fick bara mer och mer ont i magen, hemskt var det! :( men jag gick på svenskan och de, sedan la jag mig på en bänk och låg där under hela hemkunskapen, hade sjukt tråkigt men pallade inte gå på hemkunskapen heller .. gick tillslut och åt lite med Mikaela sedan la jag mig på en bänk igen och väntade på att Clara och dom skulle sluta, sedan gick jag med henne till matsalen så hon fick äta och så .. Sen hade vi musik, och sedan slutade vi .. Jag stannade i skolan dum i huvudet som man är, trots att pappa ringde och erbjöd sig att hämta mig. Men så går det när man hoppas för mycket. drygt som fan var det iallafall, men Jespher höll mig sällskap ett bra tag, haha, han kramade mig massor för att få mig på bättre humör, men det funkade inte så jätte bra tyvärr :/ Sen åkte jag hem och nu sitter jag här, dricker cola och äter dumle, nomnom!

Hörs senare ikväll eller imorgon!

Kisssss'

Har du en annan åsikt?

Dela med dig av din åsikt här:

Ditt namn?:
Vill du bli ihågkommen?

Din E-postadress tack! (endast jag som ser den)

Dela med dig av din blogg?:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0